Na Vašem obchodním účtu v posledních měsících neprobíhá žádná aktivita. Rádi bychom zjistili, jaký je toho důvod, abychom se mohli lépe přizpůsobit Vašim potřebám a ujistili jsme se, že máte vše potřebné pro své obchodování.
Vaše odpovědi jsou pro nás velmi důležité, jelikož na základě nich upravujeme a zlepšujeme naše služby. Doufám, že na základě informací o Vaší zkušenosti s LYNX budeme schopni posunout naše služby Vámi požadovaným směrem.
Věřím, že konstruktivní hodnocení je jedním z důležitých prostředků pro další rozvoj správným směrem. Proto bych velmi ocenil, kdybyste vyplnili dotazník níže a také připojili Vaše komentáře.
Děkuji za čas, který věnujete zhodnocení našich služeb.
Přeji Vám mnoho úspěchů.
Martin Bartoš, Senior Account Manager LYNX CZ & SK
