Dobrý den,

rádi bychom zjistili, jaký je důvod, že jste u nás přestali obchodovat, abychom se mohli lépe přizpůsobit Vašim potřebám.

Vaše odpovědi jsou pro nás velmi důležité, jelikož na základě nich upravujeme a zlepšujeme naše služby. Doufám, že na základě informací o Vaší zkušenosti s LYNX budeme schopni posunout naše služby Vámi požadovaným směrem, abychom s Vámi mohli v budoucnu obnovit spolupráci.

Věřím, že konstruktivní hodnocení je jedním z důležitých prostředků pro další rozvoj správným směrem. Proto bych velmi ocenil, kdybyste vyplnili dotazník níže a také připojili Vaše komentáře.

Děkuji za čas, který věnujete zhodnocení našich služeb.

Přeji Vám mnoho úspěchů.

Matěj Sainer, Account Manager LYNX

povinná položka
  • 1. Proč jste přestal/a obchodovat?

  • 2. Co by zlepšilo Vaši zkušenost s LYNX?

  • 3. Co bychom mohli udělat lépe, abyste s námi nadále v budoucnu obchodoval/a?

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Vyplněním svých údajů a kliknutím na tlačítko výše souhlasíte, že LYNX uloží tyto data a může Vás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky kvůli marketingovým účelům. Telefonická komunikace může být nahrávána z důvodů zkvalitňování našich služeb. Souhlasíte se zpracováním vašich údajů dle Prohlášení o ochraně osobních údajů. Odhlásit se můžete kdykoliv na marketing@lynxbroker.cz.