LYNX dotazník

Váš obchodní účet u LYNX byl uzavřen. Neradi vidíme klienty odcházet, proto bych se velmi rád dozvěděl více o Vaší zkušenosti s LYNX.

Vaše odpovědi jsou pro nás velmi důležité, jelikož na základě nich upravujeme a zlepšujeme naše služby. Doufám, že na základě informací o Vaší zkušenosti s LYNX budeme schopni posunout naše služby Vámi požadovaným směrem, abyste nám v budoucnu opět svěřili svou důvěru.

Věřím, že konstruktivní hodnocení je jedním z důležitých prostředků pro další rozvoj správným směrem. Proto bych velmi ocenil, kdybyste vyplnili dotazník níže a také připojili Vaše komentáře.

Děkuji za čas, který věnujete zhodnocení našich služeb.

Přeji Vám mnoho úspěchů.

Jonáš Mlýnek,
Country Manager LYNX CZ, SK, PL

  • 1. Jaký je důvodu uzavření Vašeho obchodního účtu?

  • 2. Jak byste ohodnotil/a Vaši zkušenost s LYNX?

  • 3. Máte v budoucnu v plánu opět začít obchodovat?

  • 4. Co bychom mohli udělat lépe, abyste s námi nadále případně v budoucnu obchodoval/a?

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.