Vzdálená pomoc: TeamViewer

Prostřednictvím tohoto programu se může naše klientská podpora po Vašem schválení připojit k Vašemu zařízení pomocí sdílení obrazovky a názorně Vám vysvětlit vše potřebné.

Mobilní aplikace

Vzdálená pomoc je také k dispozici také pro Váš chytrý telefon či tablet:

Instrukce pro instalaci programu

TeamViewer – Android

Takto snadno lze nainstalovat program TeamViewer pro operačním systém Android:

  1. Otevřete aplikaci Play Store .
  2. Zde vyhledejte položku “TeamViewer QuickSupport”.
  3. Klikněte na tlačítko “Instalovat“ a po dokončení instalace zvolte “Otevřít“.
  4. Při prvním spuštění aplikace se zobrazí stručný průvodce. Přejeďte prstem z pravé hrany displeje směrem doleva, dokud se nedostanete na poslední stránku, kde je zapotřebí kliknout na tlačítko “Hotovo“.
  5. Následně se zobrazí obrazovka s ID a přidruženým heslem

TeamViewer – iOS (Apple)

Takto snadno lze nainstalovat program TeamViewer na iPhone nebo iPad:

  1. Otevřete aplikaci App Store .
  2. Zde vyhledejte položku “TeamViewer QuickSupport” .
  3. Klikněte na “Stáhnout“ a po uskutečnění instalace zvolte “Otevřít“.
  4. Při prvním spuštění aplikace se zobrazí stručný průvodce. Přejděte prstem z pravé hrany displeje směrem doleva, dokud se nedostanete na poslední stránku , kde je zapotřebí kliknout na tlačítko “Hotovo“.
  5. Následně se zobrazí obrazovka s ID a přidruženým heslem.

Zřeknutí se odpovědnosti

Používáním vzdálené pomoci a verbálním předáním svého ID a přidruženého hesla souhlasíte s navázáním spojení mezi Vašim zařízením (například počítačem, tabletem, notebookem nebo chytrým telefonem) a systémem LYNX prostřednictvím serveru TeamViewer Germany GmbH umístěním v Kuhnbergstrasse 16, 73037 Göppingen, Německo. Prostřednictvím tohoto programu získává společnost LYNX přímý přístup k Vašemu zařízení. Bezpečnost přenosu dat na internetu LYNX nemůže zaručit.

Často kladené dotazy

Nastavení sdílení obrazovky pro Mac OS

  1. Po prvním spuštění programu Teamviewer budete dotázáni, zda chcete povolit přístup tohoto programu k Vašemu zařízení.

Teamviewer Access

2. Zvolte možnost Nastavení systému

3. V části Soukromí a zabezpečení vyhledejte na pravé straně položku TeamViewer. Je možné, že nejprve budete muset povolit úpravu těchto nastavení pomocí ikony zámku.

Teamviewer Permissions
4. Pro povolení přístupu je zapotřebí zaškrtnout políčko vedle položky TeamViewer.
Teamviewer Remote
5. Program pro vzdálenou pomoc (TeamViewer) je nyní povolen.

Zobrazení se může lišit v závislosti na verzi Vašeho Mac OS.

Prostřednictvím programu TeamViewer se může naše klientská podpora po Vašem schválení připojit k Vašemu zařízení pomocí sdílení obrazovky a názorně Vám vysvětlit vše potřebné.
V zásadě můžete pro připojení použít jakoukoli verzi TeamViewer. Pokud však máte velmi zastaralou verzi tohoto programu, bude zapotřebí provést jeho aktualizaci.
TeamViewer lze kdykoli odinstalovat. Pokud potřebujete pomoci s nastavením účtu či platformy, je vhodné mít tento program nainstalovaný ve Vašem zařízení.
TeamViewer umožňuje jednoduší komunikaci mezi klientem a naší telefonickou podporou. Mít ho nainstalovaný v zásadě není nutné – vždy Vám rádi pomůžeme i bez použití tohoto programu.
Připojení k Vašemu zařízení lze provést až po obdržení jedinečného hesla, které sdělíte naší klientské podpoře. S každým spuštěním programu Teamviewer se heslo automaticky změní a tím je poskytnuto zabezpečení proti neoprávněnému přístupu k Vašemu zařízení.

Máte další dotazy?

Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo využijte chat v pravém dolním rohu na webu. Jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 18:00 hodin.

Kontaktujte nás

Asen Jovkov
Asen Jovkov
Medior Account Manager
Contact icon Zavolejte nám
800 877 877
Contact icon Ze zahraničí
+420 234 262 500
Contact icon Napište nám
info@lynxbroker.cz