Rádi bychom Vám poděkovali za vaši trpělivost a pochopení v této záležitosti. Jak bylo slíbeno, posíláme Vám tuto dodatečnou zprávu. Problémy s připojením, které se objevily během pondělí 7.12.2020, byly společností IB pro většinu klientů naštěstí vyřešeny ve 20 hodin. Obchodní systém IB TWS a systém převodu objednávek LYNX (Basic) jsou opět v plném provozu.

Problémy s připojením byly způsobeny nešťastným technickým selháním, které se objevilo u IB. Více podrobností je uvedeno v jejich zprávě, která se nalézá ve spodní části této stránky, kterou rozesílali Vám a všem našim společným klientům dnes brzy ráno. Během 7.12.2020 se IB plně soustředilo na vyřešení tohoto technického problému a hledání jeho příčiny. Z toho důvodu nebylo možné, aby Vám IB či LYNX poskytli bližší informace o problémech s připojením, které u IB nastaly. Toho samozřejmě litujeme.

IB nyní provádí dodatečné šetření (post mortem) ohledně technických problémů, které 7.12.2020 nastaly, včetně posuzování toho, jak zabránit, aby se tyto problémy znovu v budoucnu objevily. Jsme v úzkém kontaktu s IB, abychom mohli sledovat kroky, které v tomto ohledu provádí.

Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti, které mohly problémy s připojením způsobit. Pokud máte jakékoliv dotazy, které tato zpráva nezodpověděla, tak nás neváhejte kontaktovat.

Jak můžete řešit budoucí technické poruchy?

Rádi bychom zdůraznili, že poruchy jako tato jsou velmi nepravděpodobné, ale obdobně jako u jakékoliv jiné technologie nelze jejich výskyt zcela vyloučit. V nepravděpodobném případě, kdy by takovýto výpadek nastal znovu, bychom se rádi ujistili, že víte, jak se o nastalé situaci dozvědět co nejrychleji.

Naši webovou stránku prosím vezměte jako hlavní kontaktní místo, kde se dozvíte o jakémkoliv rozšířeném technickém problému. Naším cílem je poskytnout Vám zde nejaktuálnější informace o současném stavu systémů.

Přehled systémů, které je možné použít k připojení:

Zde je Vám poskytnut přehled všech přihlašovacích systémů, aby byla zvýšena jejich dostupnost pro klienty a snížena závislost na jednom systému.

V případě, že není připojení možné přes některý z výše uvedených systému, neváhejte nás kontaktovat.

Zpráva IB:

Dear Clients,

Some of you experienced service interruptions or outages today due to a failure in IBKR’s systems, which are built upon a sophisticated “High Availability” data system provided and serviced by a leading technology vendor. The system was specifically designed to minimize the likelihood of the kind of technology failure that we experienced and it has performed well to date. Nonetheless, it did not work as expected today.

We worked with the vendor to identify the issue and began restoring our systems shortly before the open for trading on the US markets. Most clients were able to access most services by late morning and we brought remaining services online over the rest of the trading day.

Any technology can fail, and we take the quality and resiliency of our systems very seriously. We will incorporate the vendor’s analysis into our own independent assessment of today’s partial outage to make it even more unlikely that it could occur again in the future.

Interactive Brokers prides itself on its advanced trading platform and appreciates the faith you have placed in us. We are dedicated to ensuring that we can provide you with the cutting edge and reliable brokerage service that you should always expect from IBKR.

Milan Galik
CEO, Interactive Brokers