Zapomenuté uživatelské jméno nebo heslo

Uživatelské jméno a heslo získáváte po založení účtu e-mailem v PDF dokumentu spolu s detaily pro převod peněžních prostředků. Heslo je možné si změnit, avšak uživatelské jméno nikoliv.

Co dělat, když zapomenu uživatelské jméno

Zapomenete-li uživatelské jméno, zavolejte na zákaznickou podporu LYNX na linku 800 877 877 a my Vám po ověření pomocí bezpečnostních otázek pošleme PDF dokument, ve kterém své uživatelské jméno najdete. Zákaznická podpora LYNX je k dispozici od 8:00 do 18:00 každý pracovní den.

Co dělat, když zapomenu heslo

Zapomenete-li heslo, je situace komplikovanější. Heslo je totiž možné si po předání účtu změnit a LYNX nemá k tomuto novému heslu přístup. Má přístup pouze k heslu, které klient dostal v přiloženém PDF dokumentu při založení účtu. Nové heslo bude třeba vygenerovat přímo na back office (viz dále).

V případě, že heslo nebylo měněno, zavolejte na zákaznickou podporu LYNX na linku 800 877 877 a připravte si odpovědi na bezpečnostní otázky, které byly součástí formuláře pro otevření účtu. Poté co pracovníkovi LYNX sdělíte tyto odpovědi, pošle Vám heslo na e-mail.

Pokud bylo heslo změněno, bude třeba zavolat přímo na zahraniční back office. To je možné udělat buď individuálně nebo s pomocí pracovníka LYNX jako konferenční hovor. Přímá linka na back office je 0041417269687 (volá se do Švýcarska od 9:00 do 18:00) nebo 0018666942757 (volá se do USA a od 15:30 do 22:00 našeho času). Hovor probíhá v angličtině.

Pro vygenerování nového hesla přímo od back office si připravte odpovědi na bezpečnostní otázky, které budete muset sdělit pracovníkovi na back office.

Chcete-li využít LYNX podpory při kontaktu s back office, zavolejte na zákaznickou linku na číslo 800 877 877 a domluvte si konferenční hovor. V konferenčním hovoru pracovník LYNX zprostředkovává kontakt s back office a slouží jako překladatel. Klient musí být na lince zároveň s ním, aby pracovník na back office mohl ověřit klientovu identitu. Právě k tomu slouží odpovědi na bezpečnostní otázky, které klient musí znát.  V případě, že je znát nebude, nebude možné vygenerovat nové heslo.

Máte další dotazy?

Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo využijte chat v pravém dolním rohu na webu. Jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 18:00 hodin.

Kontaktujte nás

Martin Bartoš
Martin Bartoš
Senior Account Manager