Jak změnit e-mail přiřazený k účtu?

Při otevírání Vašeho obchodního účtu byla použita emailová adresa (newaccounts@lynxbroker.cz).

Po přijetí Vašeho prvního depozitu bude Vaše kontaktní emailová adresa změněna za asistence LYNX. Pokud ke změně Vašeho emailu nedošlo, pak budou veškeré konfirmační kódy a důležitá oznámení spojená s Vaším účtem stále zasílány na email LYNX.

Doporučujeme změnit emailový kontakt, jakmile převedete prostředky na svůj účet.

Pro změnu emailu se přihlaste do Správy Účtu a otevřete User Settings.

Vyberte Email Address 1

1
V dalším kroku napište do políček New Email Address a Confirm New Email Address 1   Vaši emailovou adresu a klikněte na Continue.

1
V následujícím kroku vás systém požádá o ověření identity, zadejte tedy své uživatelské jméno 1  a heslo 2 a potvrďte Continue.

1
2
Systém Vám na nový email poslal pětimístné číslo jako potvrzovací kód, který je potřeba napsat do připraveného pole a potvrdit.

Bylo-li vše správně provedeno, zobrazí se stránka potvrzující změnu e-mailu. Potvrzení nového e-mailu probíhá rozdílně, pokud máte již aktivní dvoufázové ověření přístupu přes SMS nebo mobilní Appku. Pokud se ocitnete v problémech, kontaktujte prosím naši infolinku.

Máte další dotazy?

Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo využijte chat v pravém dolním rohu na webu. Jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 18:00 hodin.

Kontaktujte nás

Martin Bartoš
Martin Bartoš
Senior Account Manager