Jak změnit e-mail přiřazený k účtu?

Při otevírání Vašeho obchodního účtu LYNX použil vlastní emailovou adresu (info@lynxbroker.cz), aby se ujistil, že účet je spárován s platnou emailovou adresou.

Po přijetí Vašeho prvního depozitu bude Vaše kontaktní emailová adresa změněna za asistence LYNX. Pokud ke změně Vašeho emailu nedošlo, pak budou veškeré konfirmační kódy a důležitá oznámení spojená s Vaším účtem stále zasílány na email LYNX.

Doporučujeme změnit emailový kontakt, jakmile převedete prostředky na svůj účet.

Pro změnu emailu si nejdříve otevřete naše webové stránky www.lynxbroker.cz.

Přihlašte se do webové administrace účtu svým přihlašovacím jménem a heslem. V levé části se nachází základní menu. Zvolte Setting 1, User Settings 2 a vyberte Email Address 3.

1
2
3
V dalším kroku napište do políček New Email Address a Confirm New Email Address 1  novou emailovou adresu a klikněte na Continue 2.

1
V následujícím kroku vás systém požádá o ověření identity, zadejte tedy své užvatelské jméno 1 a heslo 2 a potvrďte 3.

1
2
3
Systém Vám na nové email poslal pětímístné číslo jako potvrzovací kód, který je potřeba napsat do připraveného pole a potvrdit.

Bylo li vše správně provedeno, zobrazí se stránka potvrzující změnu hesla.

Máte další dotazy?

Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo využijte chat v pravém dolním rohu na webu. Jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 18:00 hodin.

Kontaktujte nás

Martin Bartoš
Martin Bartoš
Senior Account Manager