Klientská zóna
Klientská zóna umožňuje rychlý přístup k nevyřízeným žádostem ze strany LYNX. Naleznete zde také veškeré dokumenty, které si můžete stáhnout. Seznamte se s Klientskou zónou v platformě LYNX+ pomocí několika jednoduchých kroků.
Přihlášení
- Přejděte do obchodní platformy LYNX+
- Zadejte svoje uživatelské jméno a heslo
- Autorizujte se pomocí dvoufaktorového ověřování
V pravém horním rohu klikněte na ikonu profilu a zvolte možnost Klientská zóna.
Vyberte kategorii
Zkontrolujte si nepřečtené zprávy, stahujte dokumenty nebo odpovězte na nevyřízené žádosti ze strany LYNX.
Vědomostní testy
Chcete-li obchodovat s dalšími finančními instrumenty, jako jsou opce či futures kontrakty, je nejprve zapotřebí absolvovat vědomostní test. O zaslání vědomostního testu do Klientské zóny požádejte naši klientskou podporu.
Často kladené dotazy
Důvodem může být, že se snažíte nahrát nepodporovaný formát souboru. Povoleny jsou pouze následující formáty souborů: .pdf, .jpg, .jpeg a .png.
Ujistěte se, že jednotlivé údaje jsou zcela viditelné a čitelné. Aby mohl být tento doklad akceptovaný, tak také musí být platný ještě nejméně jeden měsíc.
Ano, můžete se jednoduše přihlásit do obchodní platformy LYNX+ pomocí prohlížeče ve svém mobilním zařízení a přejít do Klientské zóny podle pokynů uvedených v článku výše.
Zpracování vědomostního testu obvykle trvá 1-2 pracovní dny. V případě urgentních situací prosím kontaktujte naši klientskou podporu a my se pokusíme zpracovat tuto záležitost okamžitě.
O odstranění obchodních restrikcí u daného finančního instrumentu vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
Dokumenty s ročním přehledem nákladů naleznete v Klientské zóně kliknutím na možnost Dokumenty a zprávy. Následně se vám zobrazí několik záložek: Zprávy, Dokumenty a Informace o nákladech. Pod záložkou Dokumenty pak naleznete roční přehledy nákladů.