Brexit a migrace klientských účtů

LYNX spolupracuje na vedení klientských účtů a zpracovávání příkazů klientů se společností Interactive Brokers (UK) Limited („IBUK“). Tyto služby jsou nabízeny na základě tzv. evropského pasu. Avšak po uplynutí přechodného období brexitu (31.12.2020) IBUK již nebude moci evropský pas využívat. Proto aktuálně pracujeme na migraci klientských účtů z IBUK do Interactive Brokers Ireland Limited („IBIE“).

Byl vám zaslán e-mail s pozvánkou k zahájení procesu migrace vašeho účtu. Aktuální stav migrace svého účtu zjistíte v Klientské zóně v LYNX Basic

Klientům, kteří neudělí souhlas s migrací a nedodají potřebné doklad prokazující totožnost, bude omezeno nakládání s účtem. Budou moci zadávat příkazy pouze na uzavření nebo snížení existujících pozic. Toto omezení již může být aplikováno na váš účet. Pokud se omezení chcete vyhnout, je nutné udělit souhlas s migrací vašeho účtu co nejdříve.

K přehlednému zodpovězení vašich dotazů jsme pro vás připravili stránku s nejčastějšími dotazy.

Časté dotazy

Máte další dotazy?

Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo využijte chat vpravo dole na webu. Jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 18:00 hodin.

Kontaktujte nás

Martin Bartoš
Martin Bartoš
Senior Account Manager