Změna jména
Pokud došlo ke změně vašeho jména, je nutné jej aktualizovat v části Personal Infomation ve Správě účtu. Tuto změnu provede podle následujících kroků.
Přihlášení
- Přejděte na webové stránky Správy účtu
- Zadejte své uživatelské jméno a heslo
- Autorizujte se pomocí dvoufaktorového ověřování
V pravém horním rohu klikněte na položku Welcome a následně zvolte Settings.
Zvolení profilu
Na následující stránce v části Account Profile zvolte Profile Information.
Po kliknutí na položku Profile Information se zobrazí obrazovka s vašim jménem. Chcete-li svůj profil upravit, jednoduše klikněte na ikonu tužky nacházející se vedle vašeho jména.
Vyplňte nové údaje o profilu a klikněte na tlačítko Continue, dokud se neobjeví potvrzení, že žádost o změnu jména se zpracovává.
Nahrání dokladu totožnosti
Pro úspěšné zpracování vaší žádosti budeme od vás vyžadovat doklad totožnosti, který právě potvrdí změnu vašeho jména.
Bude tedy zapotřebí informovat naši klientskou podporu o změně jména, abychom vám mohli e-mailem zaslat odkaz do Klientské zóny, kde budete moci bezpečně nahrát požadovaný doklad.
Často kladené dotazy
Musím předložit nějaké doklady potvrzující změnu jména?
Ano, po dokončení žádosti o změnu jména požadujeme nový doklad totožnosti, který tuto změnu potvrdí. Pro předložení požadovaného dokladu postupujte dle následujících kroků:
- Informujte nás o změně jména zasláním e-mailu. Kontaktní údaje naleznete zde.
- Po obdržení e-mailu z vaší strany vám zašleme e-mailem žádost o předložení kopie dokladu totožnosti.
- Podle pokynů uvedených v žádosti nahrajte požadovaný doklad totožnosti prostřednictvím zabezpečené Klientské zóny.
Poznámka: Pokud máte další otázky nebo potřebujete během tohoto procesu pomoc, obraťte se, prosím, na naši klientskou podporu.
Který doklad akceptujete jako doklad totožnosti?
Jako doklad totožnosti přijímáme kopie platného cestovního pasu nebo obou stran občanského průkazu. Upozorňujeme, že kopie řidičských průkazů k tomuto účelu neakceptujeme.
Poznámka: V případě nejasností či doplňujících dotazů kontaktujte naši klientskou podporu.
Proč je zapotřebí nám zaslat nový doklad totožnosti?
Nový doklad totožnosti je zapotřebí nám zaslat z legislativních důvodů.
Jak jsou mé osobní údaje chráněny?
Rádi bychom Vás ubezpečili, že LYNX považuje vaše osobní údaje za přísně důvěrné. Zpracováváme je pouze pro vlastní potřebu a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR).
Více informací naleznete zde.