Klientská zóna

Klientská zóna umožňuje rychlý přístup k nevyřízeným žádostem ze strany LYNX. Naleznete zde také veškeré dokumenty, které si můžete stáhnout. Seznamte se s Klientskou zónou v platformě LYNX+ pomocí několika jednoduchých kroků.

V pravém horním rohu klikněte na ikonu profilu a zvolte možnost Klientská zóna.

Vyberte kategorii

Zkontrolujte si nepřečtené zprávy, stahujte dokumenty nebo odpovězte na nevyřízené žádosti ze strany LYNX.

Vědomostní testy

Chcete-li obchodovat s dalšími finančními instrumenty, jako jsou opce či futures kontrakty, je nejprve zapotřebí absolvovat vědomostní test. O zaslání vědomostního testu do Klientské zóny požádejte naši klientskou podporu.

Často kladené dotazy

Proč nemohu nahrát svůj dokument?

Důvodem může být, že se snažíte nahrát nepodporovaný formát souboru. Povoleny jsou pouze následující formáty souborů: .pdf, .jpg, .jpeg a .png.

Proč nebyl můj doklad totožnosti akceptován?

Ujistěte se, že jednotlivé údaje jsou zcela viditelné a čitelné. Aby mohl být tento doklad akceptovaný, tak také musí být platný ještě nejméně jeden měsíc.

Mohu přistupovat do Klientské zóny z mobilního zařízení?

Ano, můžete se jednoduše přihlásit do obchodní platformy LYNX+ pomocí prohlížeče ve svém mobilním zařízení a přejít do Klientské zóny podle pokynů uvedených v článku výše.

Jak dlouho trvá vyřízení mého vědomostního testu?

Zpracování vědomostního testu obvykle trvá 1-2 pracovní dny. V případě urgentních situací prosím kontaktujte naši klientskou podporu a my se pokusíme zpracovat tuto záležitost okamžitě.

O odstranění obchodních restrikcí u daného finančního instrumentu vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

Kde naleznu svůj roční přehled nákladů?

Dokumenty s ročním přehledem nákladů naleznete v Klientské zóně kliknutím na možnost Dokumenty a zprávy. Následně se vám zobrazí několik záložek: Zprávy, Dokumenty a Informace o nákladech. Pod záložkou Dokumenty pak naleznete roční přehledy nákladů.

Přišel vám článek užitečný?(Required)
Nepříliš užitečnýVelmi užitečný