Kontaktujte nás pro zpětnou vazbu nebo informace

Máte-li dotazy ohledně přístupnosti těchto webových stránek, nebo se chcete podělit o návrh, zanechat komentář nebo podat stížnost, jsme zde, abychom vám pomohli.

Pokud chcete více informací o funkcích týkajících se přístupnosti, designových rozhodnutích nebo aktuálních omezeních našeho systému, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře na této stránce.

Uvítáme zpětnou vazbu a návrhy!

Důležité upozornění

Pro vaši bezpečnost a soukromí nikdy nesdílejte citlivé informace, jako jsou hesla.

Uveďte pouze informace, které jste ochotni sdílet a které jsou nezbytné pro vaši žádost.

Odeslání zpětné vazby

Můžete nás kontaktovat pomocí níže uvedeného formuláře, abyste získali více informací nebo nám sdělili, jak můžeme zlepšit váš zážitek.

Důležité upozornění!

Pro vaši bezpečnost a soukromí nikdy nesdělujte citlivé informace, například hesla, e-mailem nebo zprávami.

Uveďte pouze informace, které jste ochotni sdílet a které jsou pro váš požadavek nezbytné.

Osobní údaje

Formát: jméno.příjmení@example.com
Formát: +49 1234 567890

Poskytování návrhů nebo hlášení problémů

Podělte se o jakékoli návrhy na zlepšení nebo o nahlášení problémů, na které jste během používání systému narazili.

Stránka, zobrazení nebo dokument, kde jste našli problém

Uveďte přesné umístění nebo jasný popis místa, kde k problému došlo.

Další informace o stránce, zobrazení nebo dokumentu

To nám pomáhá lépe pochopit a řešit vaši zpětnou vazbu.

I když znáte pouze základní informace, je to v pořádku.

Řekněte nám, co můžete!

Ani krátký popis problému

Popište, co jste se snažili udělat a co to ztížilo.

Další informace k stručnému popisu

Popište problém:

  • Co jste se snažili dosáhnout
  • Co se místo toho stalo
  • Jak to ztížilo nebo znemožnilo používání

Zařízení a prohlížeč nebo asistivní technologie, které jste použili

Sdílení základních informací o vašem počítači a softwaru nám může pomoci lépe porozumět a řešit problémy s přístupností.

Další informace o zařízení, prohlížeči nebo asistivní technologii

Pokud si nejste jisti detaily, můžete požádat o pomoc někoho důvěryhodného, například přítele, člena rodiny nebo kolegu.

Ale nebojte se: pokud si nejste jisti, můžete stále odeslat zpětnou vazbu bez této části.

Uveďte prosím některé z následujících informací, pokud je znáte:

  • Váš operační systém a jeho verze (např. Windows 11, macOS Ventura, Ubuntu 22.04)
  • Váš webový prohlížeč a jeho verze (např. Chrome 114, Safari 16, Firefox 102, Microsoft Edge)
  • Jakákoli speciální nastavení, která jste změnili (např. větší velikost písma, režim vysokého kontrastu)
  • Jakékoli asistivní nástroje, které používáte (např. čtečku obrazovky, lupa, hlasové ovládání, alternativní klávesnici nebo myš)

Snímek obrazovky nebo záznamy stránek či zobrazení, pokud jsou užitečné

Pokud se cítíte pohodlně, přiložte snímek obrazovky nebo videozáznam, který ukazuje část stránky, kde se problém vyskytl.

Další informace o snímcích obrazovky nebo záznamech

Pokud se cítíte pohodlně, přiložte snímek obrazovky nebo videozáznam, který ukazuje část stránky, kde se problém vyskytl.

To nám pomáhá vidět přesně to, co jste viděli.

Uveďte prosím tyto informace:

  • Snímek obrazovky nebo videozáznam oblasti s problémem
  • Jakékoli chybové zprávy, chybějící popisky nebo matoucí uspořádání, které jste zaznamenali
  • Jakékoli asistivní technologie (např. čtečka obrazovky) spuštěné v té době

Nemějte obavy, pokud nemůžete přiložit snímek obrazovky — váš písemný popis je stále cenný!

Accepted file types: jpg, jpeg, png, gif, webp, Max. file size: 10 MB.

Všechno ostatní, co byste chtěli sdílet

Neváhejte přidat jakékoli další detaily, které nám mohou pomoci pochopit vaši zkušenost.

Další informace o tom, co chcete sdělit

Neváhejte přidat jakékoli další detaily, které nám mohou pomoci pochopit vaši zkušenost.

Uveďte prosím cokoli dalšího:

  • Jakákoli řešení, která jste vyzkoušeli
  • Jak problém ovlivnil vaše úkoly
  • Jakákoli asistivní technologie, kterou používáte

Datum a čas, kdy se vám problém objevil

Informace o tom, kdy k problému došlo, nám pomáhají pochopit kontext, jako je verze systému, která byla spuštěna, nebo zda se to stalo během aktualizace systému.

Prosím uveďte datum a čas co nejpřesněji

D, D, tečka, M, M, tečka, R, R, R, R, např. 0, 1, tečka, 1, 0, tečka, 2, 0, 2, 5
Čas
:
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Alternativní způsoby kontaktu

Nabízíme další způsoby, jak se spojit s naším týmem pro podporu přístupnosti prostřednictvím následujících metod:

Proces zpracování a odezvy

Veškerá zpětná vazba je přezkoumána naším koordinátorem pro přístupnost a kategorizována podle naléhavosti a dopadu.

Identifikované problémy jsou zaznamenány, sledovány a používány k informování budoucích aktualizací a vylepšení našeho systému.

Po odeslání automaticky obdržíte potvrzení o přijetí.

Usilujeme o odpověď do 5 pracovních dnů.