Kontaktujte nás pro zpětnou vazbu nebo informace

Máte-li dotazy ohledně přístupnosti těchto webových stránek, nebo se chcete podělit o návrh, zanechat komentář nebo podat stížnost, jsme zde, abychom vám pomohli.

Pokud chcete více informací o funkcích týkajících se přístupnosti, designových rozhodnutích nebo aktuálních omezeních našeho systému, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře na této stránce.

Uvítáme zpětnou vazbu a návrhy!

Důležité upozornění

Pro vaši bezpečnost a soukromí nikdy nesdílejte citlivé informace, jako jsou hesla.

Uveďte pouze informace, které jste ochotni sdílet a které jsou nezbytné pro vaši žádost.

Odeslání zpětné vazby

Můžete nás kontaktovat pomocí níže uvedeného formuláře, abyste získali více informací nebo nám sdělili, jak můžeme zlepšit váš zážitek.

Důležité upozornění!

Pro vaši bezpečnost a soukromí nikdy nesdělujte citlivé informace, například hesla, e-mailem nebo zprávami.

Uveďte pouze informace, které jste ochotni sdílet a které jsou pro váš požadavek nezbytné.

Osobní údaje

Formát: jméno.příjmení@example.com
Formát: +420 123 456 789

Poskytování návrhů a hlášení problémů

Podělte se o jakékoliv návrhy na zlepšení nebo nahlaste problém, na které jste narazili.

Stránka, zobrazení nebo dokument, kde jste našli problém

Uveďte přesné umístění nebo jasný popis místa, kde k problému došlo.

Další informace o stránce, zobrazení nebo dokumentu

To nám pomáhá lépe pochopit a řešit váš problém či připomínku.

I když znáte pouze základní informace, je to v pořádku.

Řekněte nám, co můžete.

Krátký popis problému

Popište, co jste se snažili udělat a co se stalo.

Další informace k stručnému popisu

Popište problém:

  • Čeho jste se snažili dosáhnout
  • Co se místo toho stalo
  • Jak to ztížilo nebo znemožnilo používání

Zařízení a prohlížeč nebo asistivní technologie, které jste použili

Poskytnutí základních údajů o vašem počítači a softwaru nám umožní lépe analyzovat a řešit problémy s přístupností.

Další informace o zařízení, prohlížeči nebo asistivní technologii

Pokud si nejste jisti detaily, můžete požádat o pomoc někoho důvěryhodného, například přítele, člena rodiny nebo kolegu.

I tak můžete ale stále odeslat zpětnou vazbu i bez této části.

Uveďte prosím některé z následujících informací, pokud je znáte:

  • Váš operační systém a jeho verze (např. Windows 11, macOS Ventura, Ubuntu 22.04)
  • Váš webový prohlížeč a jeho verze (např. Chrome 114, Safari 16, Firefox 102, Microsoft Edge)
  • Jakákoliv speciální nastavení, která jste změnili (např. větší velikost písma, režim vysokého kontrastu)
  • Jakékoliv asistivní nástroje, které používáte (např. čtečku obrazovky, lupa, hlasové ovládání, alternativní klávesnici nebo myš)

Snímek obrazovky nebo záznamy stránek či zobrazení, pokud jsou užitečné

Je-li to možné, vložte snímek obrazovky či videozáznam dokumentující oblast stránky, v níž došlo k problému.

Další informace o snímcích obrazovky nebo záznamech

Uveďte prosím tyto informace:

  • Snímek obrazovky nebo videozáznam oblasti s problémem
  • Jakékoliv chybové zprávy, chybějící popisky nebo matoucí uspořádání, které jste zaznamenali
  • Jakékoliv asistivní technologie (např. čtečka obrazovky) spuštěné v té době

Pokud nemůžete přiložit snímek obrazovky, postačí i váš písemný popis.

Přípustné typy souborů: jpg, jpeg, png, gif, webp, Max. file size: 10 MB.

Všechno ostatní, co byste chtěli sdílet

Neváhejte přidat jakékoli další detaily, které nám mohou pomoci pochopit vaši zkušenost.

Další informace o tom, co chcete sdělit

Neváhejte přidat jakékoli další detaily, které nám mohou pomoci pochopit vaši zkušenost.

Uveďte prosím cokoli dalšího:

  • Jakákoliv řešení, která jste vyzkoušeli
  • Jak problém ovlivnil vaše úkoly
  • Jakákoliv asistivní technologie, kterou používáte

Datum a čas, kdy se vám problém objevil

Informace o tom, kdy k problému došlo, nám pomáhají pochopit kontext, jako je verze systému, která byla spuštěna, nebo zda se to stalo během aktualizace systému.

Prosím uveďte datum a čas co nejpřesněji

D, D, tečka, M, M, tečka, R, R, R, R, např. 0, 1, tečka, 1, 0, tečka, 2, 0, 2, 5
Čas
:
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Alternativní způsoby kontaktu

Klientskou podporu můžete ohledně přístupnosti kontaktovat také následujícím způsobem:

Proces zpracování a odezvy

Veškerá zpětná vazba je přezkoumána naším koordinátorem pro přístupnost a kategorizována podle naléhavosti a dopadu.

Identifikované problémy jsou zaznamenány, sledovány a používány k informování budoucích aktualizací a vylepšení našeho systému.

Po odeslání automaticky obdržíte potvrzení o přijetí.

Usilujeme o odpověď do 5 pracovních dnů.