Jak aktualizovat formulář W-BEN?

Přihlašte se prosím do správy Vašeho LYNX účtu, zde vyberte vlevo v hlavním menu Settings 1 a Account Settings 2.

lynx ucet nastaveni
1
2
Zde v sekci Profile(s) klikněte na „i1 vlevo od Vašeho jména.

1
A otevře se Vám následující tabulka. V jejím pravém dolním rohu je možnost „Update tax forms1, aktualizovat daňové formuláře. Tu prosím proklikněte.

1
Následně doplníte osobní údaje k účtu a pak Vás systém pustí aktualizovat/opravit daňové formuláře. Ty se mohou lišit podle toho, jestli účet na FO nebo PO a rovněž podle toho, jaké instrumenty obchodujete.

Důležité: Společnost LYNX neposkytuje daňové poradenství, odpovědnost za správné vyplnění dotazníků vždy leží na klientovi. I přes naši snahu poskytovat klientům komplexní informace a vyjít jim ve všem maximálně vstříc není v našich silách mít ucelený přehled o neustále se měnící legislativě. V případě pochybností proto prosím kontaktujte Vašeho daňového poradce, který Vám bude schopen dát kvalifikovanou odpověď, za kterou případně ponese následky.

V další části se obrazí předvyplněný daňový formulář W-8BEN, ve kterém pro jistotu překontrolujte všechna data v první sekci 1. Dále se ujistěte, že všechny položky v třetí sekci jsou zaškrtnuty 2 a potvrďtě zaškrtnutím posledního řádku 3, že všechny data ve formuláři jsou zadána správně.

1
2
3
Pod formulářem je nutné dvakrát podepsat jeho správnost. Stačí na klávesnici vepsat Vaše jméno bez diakritiky do obou podpisových polí 12.

1
2
Před potvrzením je ještě nezbytné zaškrtnou okno 1 říkající, že souhlasíte s elektronickým odevzdáním formuláře namísto papírové formy, a poté formulář uložit kliknutím na Save and Continue 2.

1
2
Může se stát, že se Vám po uložení zobrazí chybová hláška, že některé pole nejsou vyplněny. Odklikněte ji 1 a hledejte ve formuláři červeně ohraničené pole, což značí chybovou hlášku.

1
Často se stává, že je nezbytné znovu potvrdit v první sekci v poli číslo 6, že nemáte daňové identifikační číslo 1. Jakmile opravíte červeně zvýrazněná pole, potvrďte se spodní části kliknutím na Save and Continue.

1

Máte další dotazy?

Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo využijte chat v pravém dolním rohu na webu. Jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 18:00 hodin.

Kontaktujte nás

Martin Bartoš
Martin Bartoš
Senior Account Manager