Kdy mohu peníze očekávat na LYNX účtu?
Za 2 nebo 3 pracovní dny.
Je nějaký poplatek za vklad?
Z naší strany nikoliv, Vaše banka Vám může naúčtovat poplatek za odchozí platbu.
Peníze nepřišly – co teď?
Pokud byly peníze z Vašeho bankovního účty strženy a již uběhly 3 pracovní dny, pošlete nám prosím na info@lynxbroker.cz potvrzení o provedení transakce a my platbu dohledáme a spárujeme manuálně.
Co dělat, když jsem zapomněl vyplnit zprávu pro příjemce?
Pošlete nám prosím na info@lynxbroker.cz detail transakce vyexportovaný v PDF a my platbu dohledáme a spárujeme manuálně.
Je možné vložit peníze kartou, nebo z účtu někoho jiného?
Nikoliv, ani v případě že se jedná o Vašeho bratra/manželku apod.
Je možné vložit peníze z elektronických peněženek typu Revolut, TransferWise?
Nikoliv. Tito poskytovatelé často používají zprostředkovatele pro realizaci plateb, tudíž nejsme schopni ověřit opravdového majitele účtu. Platba proto nebude připsána.
K čemu je korespondenční banka?
Pokud nemá Vaše banka u cílové banky vedený tzv. reciproční účet, musí pro převod využít služeb jiné, tzv. korespondenční banky. Tato banka si může za své služby účtovat dodatečný poplatek, jehož výši by Vám měl sdělit Váš osobní bankéř.
Co se stane, když pošlu prostředky na účet, který je veden v jiné měně?
Banka příjemce peníze nepřipíše na účet, ale zkonvertuje svým kurzem a bude zhruba 10 dnů čekat. Následně je opět svým kurzem konvertuje zpět a do zhruba 10ti dnů odešle zpět na původní účet. Proto doporučujeme neprodleně si vyžádat stažení platby u Vašeho osobního bankéře.
Mohu LYNX účet využívat pouze nebo převážně na měnové konverze?
Nikoliv. Pokud budou na účtu konverze a vklady a výběry v různých měnách výrazně převyšovat objem investic, budete vyzváni k uzavření účtu.