Dotazník spokojenosti s telefonickým hovorem

Dobrý den,

v uplynulém týdnu jsme spolu telefonicky hovořili. Rád bych Vás nyní osobně požádal o Váš názor na tento hovor.

Vaše odpovědi jsou pro nás velmi důležité, jelikož na základě nich upravujeme a zlepšujeme naše služby. Doufám, že na základě informací o Vaší zkušenosti s LYNX budeme schopni posunout naše služby Vámi požadovaným směrem.

Věřím, že konstruktivní hodnocení je jedním z důležitých prostředků pro další rozvoj správným směrem. Proto bych velmi ocenil, kdybyste vyplnili dotazník níže a také připojili Váš případný komentář.

Hodnocení je odstupňováno od hodnoty 1 až po 10, která znamená nejvyšší možnou spokojenost.

Děkuji za Vaši důvěru a Váš čas.

Přeji Vám mnoho úspěchů.

Matěj Sainer, Account Manager LYNX CZ

  • 1. Byly Vaše otázky zcela a uspokojivě zodpovězeny?

    (10 = maximální známka, 1 = minimální známka)
  • 2. Byl hovor přátelský a profesionální?

  • 3. Jak hodnotíte úroveň znalostí zaměstnance LYNX?

  • 4. Jaká je Vaše celková spokojenost s komunikací s LYNX?

  • 5. Jak je pravděpodobné, že byste LYNX doporučili ve svém okolí?

  • 6. Co bychom mohli do budoucna vylepšit?

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Vyplněním svých údajů a kliknutím na tlačítko výše souhlasíte, že LYNX uloží tyto data a může Vás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky kvůli marketingovým účelům. Telefonická komunikace může být nahrávána z důvodů zkvalitňování našich služeb. Souhlasíte se zpracováním vašich údajů dle Prohlášení o ochraně osobních údajů. Odhlásit se můžete kdykoliv na marketing@lynxbroker.cz.