Dotazník spokojenosti se založením účtu

Dobrý den,

před několika dny jste nafundovali Váš nový investiční účet u LYNX. Děkuji Vám za důvěru, kterou v nás tím vkládáte.

Ráda bych se Vás zeptala, jaká byla Vaše spokojenost s procesem otevření účtu. Tento proces je velmi citlivý s ohledem na rostoucí zákonné požadavky, které musíme plnit. Právě proto klademe silný důraz, abychom pro Vás tento proces udělali co nejpříjemnější a nejrychlejší.

Věřím, že konstruktivní hodnocení je jedním z důležitých prostředků pro další rozvoj správným směrem. Proto bych velmi ocenila, kdybyste vyplnili dotazník níže a také připojili Vaše komentáře.

Děkuji za čas, který věnujete zhodnocení našich služeb.

Přeji Vám mnoho úspěchů.

– Elena Gašparová, Senior Account Manager

  • 1. Jak hodnotíte proces vyplnění online formuláře k otevření účtu?

    (10 = maximální známka, 1 = minimální známka)
  • 2. Jak hodnotíte následný proces založení účtu a komunikaci s našim týmem?

    (10 = maximální známka, 1 = minimální známka)
  • 3. Jak byste hodnotil/a Vaši prozatimní zkušenost s LYNX?

    (10 = maximální známka, 1 = minimální známka)
  • 4. Můžeme Vám nyní s něčím pomoci?

  • 5. Co bychom mohli vylepšit do budoucna?

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.