Poznejte aktuální novinky o společnosti Tesla, včetně rozboru grafu a hospodářských výsledků. Pokud hledáte brokera pro obchodování akcií, klikněte zde.
- Jsou trhy ohledně vývoje reálné ekonomiky optimistické?
- Akcie Tesla: Hospodářské výsledky jsou smíšené
- Dodávky vozů Tesla oslabují
- Tesla je pod tíhou konkurence
- Jsou akcie Tesla drahé?
- Elon Musk zase slibuje plně autonomní vozidla Tesla
- Akcie Tesla: Emise dluhových cenných papírů za 783 milionů dolarů
- Na čínské elektromobily budou uvalena vysoká cla
- Fundamentální analýza akcie Tesla
- Technická analýza akcie Tesla
- Závěrem: Akcie Tesla budí pochybnosti
Jsou trhy ohledně vývoje reálné ekonomiky optimistické?
V polovině letních prázdnin (přelom července a srpna 2024) byly dle mého finanční trhy v dost špatném rozpoložení. Projevovalo se to vysokou volatilitou na akciových trzích a hlubokými propady u tržních výnosů na dluhopisovém trhu. Derivátový trh na fed funds taktéž propisoval velký pokles úrokových sazeb ze strany americké centrální banky. V posledních týdnech se však očekávání dost změnilo. Pro listopadové zasedání velcí hráči propisovali pokles o 0,5 procentního bodu, nyní pouze 0,25 procentního bodu.
Na začátku října se tudíž začala karta obracet. Tržní výnosy na dluhopisovém trhu zase stoupají, a to po celé délce výnosové křivky, zatímco derivátový trh propisuje mnohem mírnější pokles v úrokových sazbách ze strany Fedu. Vývoj výnosů zrcadlí sílu hospodářství, tudíž obojí reflektuje zlepšené očekávání trhů ohledně reálné ekonomiky ve Spojených státech.
Pokud je očekávání těchto trhů mnohem lepší, může se to dle mého pozitivně „přelít“ na akciový trh. Fungující reálná ekonomika je klíčová, aby fungovaly i jednotlivé byznysy, jelikož reálná ekonomika poskytuje byznysům cash flow, které je pro podniky jako krev pro živoucí organismus.
Investoři jsou dle mého názoru vpřed hledící. To znamená, že nečekají na to, až se něco skutečně stane, ale propisují svá očekávání. Když investoři očekávají, že cash flow bude silné, protože reálná ekonomika je také silná, může se podle mě vyhlížená budoucnost projevit v růstu kurzu akcií.
A zrovna akcie Tesla jsou typickým příkladem titulu, kde by se podle mě mohlo ono kladné očekávání propsat velmi brzy. Respektive jde o odvětví, u kterého bych si dovolil tvrdit, že očekávání má velký vliv na budoucí vývoj kurzu.
Ostatně jsme mnoho let mohli sledovat, jak společnost Tesla negenerovala žádný zisk, a přesto trh Tesla akcie oceňoval, jak kdyby mělo jít o nejsilnější automobilku na světě.
Chcete získat zdarma tipy na zajímavé akcie?
Odebírejte pravidelný týdenní akciový newsletter Breakout Trader. Každý týden tip na obchodování čtyř světových akcií.
Akcie Tesla: Hospodářské výsledky jsou smíšené
Tesla za druhý kvartál roku 2024 zveřejnila upravený zisk na akcii za druhé čtvrtletí ve výši 0,52 dolarů, což je méně než očekávání analytiků, kteří předpovídali 0,6 dolarů. Volný peněžní tok také nedosáhl očekávání a činil 1,34 miliardy dolarů oproti odhadovaným 1,92 miliardy dolarů.
Příjmy však překonaly odhady a dosáhly 25,50 miliardy dolarů oproti očekávaným 24,63 miliardy dolarů. Hrubá marže činila 18 %, což je lepší než očekávaných 17,4 %.
Naším cílem zůstává snižování nákladů napříč celou společností, včetně snižování nákladů na prodané zboží (COGS) na jedno vozidlo, rozšiřování našeho tradičního hardwarového podnikání a urychlování vývoje produktů a služeb s využitím AI. I když nasazení robotaxi závisí na technologickém pokroku a regulačním schválení, intenzivně pracujeme na této příležitosti vzhledem k mimořádné potenciální hodnotě.
Report společnosti Tesla
Tesla je jedním z největších světových výrobců elektromobilů (EV), ale Tesla akcie jsou o 39 % níže od svého historického maxima z roku 2021 a i nadále zaostávají za akciovým indexem S&P 500.
Tesla čelí několika výzvám týkajícím se poptávky po elektromobilech, konkurence a rychle se zpomalujícího růstu prodejů. Ve skutečnosti by se mohly roční dodávky elektromobilů společnosti poprvé od zahájení výroby modelu S v roce 2011 v roce 2024 snížit.
Dodávky vozů Tesla oslabují
Celkové dodávky elektromobilů Tesla klesly v první polovině roku 2024 o 6,5 % ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. Společnost nedávno oznámila dodávky za třetí čtvrtletí, které nesplnily očekávání Wall Streetu. Výsledky vypadají ještě hůře, když vezmeme v úvahu, že Tesla v průběhu posledního roku snížila ceny, aby zvýšila poptávku.
Snížení cen vedlo k postupnému poklesu hrubé marže společnosti Tesla, která je nyní poloviční oproti svému vrcholu před třemi lety. Jinými slovy, nižší ceny nevedly k růstu prodejů, tedy vyšším příjmům. Za to výrazně ovlivnily ziskovost společnosti. A to negativně.
Tesla však není jediná firma vyrábějící elektromobily, která má v tomto ohledu problémy s poptávkou. Prodeje elektromobilů v Evropě za srpen klesly o 44 % a jejich tržní podíl klesl na pouhých 14 % z loňských 21 %. Automobilky jako General Motors a Ford Motor Company také ohlásily snížení plánovaných investic do svých segmentů elektromobilů o miliardy dolarů. A to kvůli nízké poptávce po elektromobilech.
Dle mého názoru totiž panují dost nepříznivé ekonomické podmínky, zejména vysoké úrokové sazby. Drahé financování vede zřejmě k tomu, že spotřebitelé se raději poohlížejí po levnějších spalovacích vozech.
Začátek klesajícího cyklu v úrokových sazbách může proto celému tomuto segmentu dle mého dost pomoci. Samozřejmě ale se zpožděním, protože důsledky měnové politiky se propisují s časovým odstupem od jejího přijetí.
Další velkou výzvou pro Teslu je konkurence. Výrobci v zemích s nízkými výrobními náklady produkují elektromobily za ceny, s nimiž Tesla jednoduše nemůže soutěžit. Jako je čínská společnost BYD, jejíž model BYD Seagull se v Číně prodává za méně než 10 000 dolarů a do Evropy by měl být vůz uveden v roce 2025. Předpokládaná cena je pod 20 000 eur.
Tesla je pod tíhou konkurence
Tesla má velké zastoupení jak v Číně, tak v Evropě, a proto podle mě čelí tlaku. Společnost plánuje příští rok uvést na trh vlastní nízkonákladový elektromobil, který by mohl být prodáván za pouhých 25 000 dolarů. Pravděpodobně nový produkt nebude stačit na překonání modelu Seagull, ale mohlo by to možná přilákat nízkopříjmové spotřebitele, kteří však chtějí více prémiový produkt.
Tesla zahájila výrobu svého vlajkového modelu S v roce 2011 a v roce 2012 dodala zákazníkům 2 600 kusů. Díky rozšiřující se flotile, která nyní zahrnuje modely 3, Y, X a Cybertruck, rostly dodávky vozů každý rok.
V roce 2023 Tesla dodala rekordních 1 808 581 vozů, což představuje nárůst o 38 % oproti roku 2022. I když to byl silný výsledek, růst byl znatelně pomalejší než cíl 50% ročního růstu, který si stanovil generální ředitel Elon Musk.
Kvůli nedávným výzvám Elon Musk raději neposkytl prognózu na rok 2024. To vedlo některé analytiky k odhadům, že dodávky by mohly dosáhnout přibližně 2,2 milionu, což by představovalo růst o pouhých 22 % ve srovnání s rokem 2023.
Tesla dodala v prvních třech čtvrtletích tohoto roku pouze 1 293 656 vozů. Proto musí ve čtvrtém čtvrtletí dodat rekordních 514 925 vozů, aby překonala loňské číslo. Pokud se to Tesle nepodaří, dodávky na meziroční bázi vůbec poprvé klesnou od uvedení modelu S na trh.
Tesla dodala ve třetím čtvrtletí celosvětově 462 890 vozů. Z toho 439 975 modelů 3/Y a 22 915 ostatních modelů. Jen těsně proto nebylo naplněno očekávání Wall Streetu, které představovalo 463 000 vozů.
Ve třetím čtvrtletí roku 2024 opět překonaly globální dodávky elektromobilů Tesly prodeje bateriových elektrických vozidel (BEV) čínské společnosti BYD. Stojí za zmínku, že společnost BYD překonala Teslu v prodeji jednou ve čtvrtém čtvrtletí roku 2023, ale od té doby si Tesla zase drží vedení. Na rozdíl od Tesly, která vyrábí výhradně BEV, BYD produkuje jak BEV, tak plug-in hybridní elektrická vozidla (PHEV), což jim umožňuje dosah na širší trh.
Tradiční automobilky Ford a General Motors také zaznamenaly meziroční nárůst prodeje elektromobilů ve třetím čtvrtletí. Ford prodal 23 509 elektromobilů, což představuje růst o 12 % oproti předchozímu roku. General Motors zaznamenal výrazný 60% nárůst prodeje elektromobilů meziročně. Zatímco za tři měsíce končící zářím dosahoval prodej přibližně 32 100 vozů.
Jsou akcie Tesla drahé?
Na základě EPS za posledních dvanáct měsíců ve výši 3,56 dolarů a ceny akcie pohybující se pod 250 dolary (7. října 2024), se akcie Tesla obchodují za 70násobek ceny (PE). To je více než dvojnásobek poměru PE technologického indexu Nasdaq 100, který činí přes 32 bodů. Price to earnings celkového akciového trhu je reprezentativní pro další velké technologické společnosti, mezi které se Tesla řadí.
Tesla je také dražší než NVIDIA, která se obchoduje s poměrem PE 55,7 bodů. Zde je i hlavní problém, když oba tituly srovnáváme. NVIDIA je na cestě k růstu EPS o neuvěřitelných 138 % ve svém současném fiskálním roce. Kdežto u Tesly se předpokládá, že EPS v kalendářním roce 2024 poklesne. Z tohoto pohledu dle mého není důvod, aby akcie Tesla měla takovou prémii ve srovnání se zbytkem technologického sektoru.
Mnoho investorů však dle mého názoru drží akcie Tesla kvůli budoucímu potenciálu mimo odvětví elektromobilů. Společnost je lídrem ve vývoji autonomního řízení, humanoidních robotů a solární energie s ukládáním energie v bateriích. Vyjmenované segmenty by mohly být v budoucnu extrémně cenné, ale prodeje elektromobilů Tesly dnes představují 78 % z celkových příjmů, takže investoři nemohou podle mě ignorovat, co se děje v tomto klíčovém podnikání.
Akcie Tesla by musely klesnout o 54 % oproti současné ceně, aby se PE poměr dostal na úroveň indexu Nasdaq 100. To znamená, že investoři, kteří nyní akcie Tesla kupují, se potenciálně vystavují hrozbě významné korekci za předpokladu, že se sentiment obrátí negativním směrem. Zastávám názor, že klesající dodávky elektromobilů by mohly být tím spouštěčem, zejména pokud analytici neuvidí žádný růst v roce 2025, díky čemuž je možné očekávat ponížení ratingů pro akcie Tesla.
Elon Musk zase slibuje plně autonomní vozidla Tesla
Dle tvrzení Elona Muska se řidiči Tesly mohou brzy těšit na to, že po celý rok budou moci jezdit, aniž by vůbec museli sáhnout na volant vozu. Zmíněné má platit pro řidiče, kteří si zakoupili balíček s Full Self-Driving (FSD) software.
Generální ředitel Tesla sází svou pověst disruptora technologického průmyslu na své plány týkající se AI a robotiky, které mají být odhaleny 10. října. Tesla má v Los Angeles představit svůj nový koncept robotaxi CyberCab. Dle tvrzení Muska jde o revoluční věc, která se zapíše do historie. Půjde o první nový koncept vozidla od představení Cybertrucku v listopadu 2019.
V současnosti však neexistují žádné empirické důkazy, které by podobná tvrzení podporovaly. Tesla žádná relevantní data nezveřejňuje a jediná nezávislá data naznačují, že vozidla s nejnovějším softwarem mohou maximálně ujet zhruba 125 mil, aniž by řidič musel zasáhnout. Musk ovšem sliboval již na konci roku 2016, že Tesly budou 100% autonomní při řízení.
Zmíněná data pocházejí z crowdsourcované stránky, která sleduje zásahy řidičů u amerických majitelů Tesly, kteří dobrovolně poskytují informace ve prospěch komunity.
Akcie Tesla: Emise dluhových cenných papírů za 783 milionů dolarů
Tesla se připravuje emitovat dluhopisy v hodnotě 783 milionů dolarů, které mají být kryté automobilovými leasingy od svých prémiových zákazníků. Transakci má v tomto případě zajišťovat Société Générale a očekává se, že nacenění proběhne do poloviny října 2024.
Tesla, podobně jako ostatní velcí američtí výrobci automobilů, využívá trh s cennými papíry krytými aktivy k získávání kapitálu.
Na čínské elektromobily budou uvalena vysoká cla
Na dovoz elektrických vozidel z Číny do EU budou uvalena dle mého názoru vysoká cla. Došlo tak ke shodě u většiny členských států. Cílem zavedení cel je chránit evropský automobilový průmysl. Podle evropských politiků představují „neférové“ čínské státní dotace na tamní automobily ohrožení pro evropské výrobce.
Cla na elektrická auta vyráběná v Číně se mají zvýšit z 10 až na 45 % na příštích pět let. Panují ovšem obavy, že tento krok povede ke všeobecnému zvýšení cen elektrických vozidel.
Rozhodnutí nese riziko zažehnutí obchodní války mezi Bruselem a Pekingem. Čína samozřejmě cla odsoudila jako nástroj protekcionismu. EU je totiž pro čínský průmysl elektrických vozidel největším zámořským trhem.
Čínský automobilový průmysl za poslední dvě desetiletí rychle rostl a jeho značky začaly pronikat na mezinárodní trhy. To vyvolalo obavy, že západní výrobci nebudou schopni konkurovat nižším čínským cenám.
EU již v létě uvalila dovozní cla různé výše na různé čínské výrobce. Nicméně až hlasování z 4. října 2024 mělo rozhodnout, zda budou tato cla uplatňována na následujících pět let.
Cla jsou stanovena na základě odhadů čínské státní podpory. Evropská komise proto stanovila individuální sazby pro tři velké čínské značky elektromobilů. Jedná se o SAIC, BYD a Geely.
Členské státy EU jsou v tomto ohledu rozdělené. Německo bylo proti zavedení cel, protože tamní automobilový průmysl je silně závislý na exportu do Číny. Německý průmysl se tedy bojí protiopatření ze strany Číny. Mnoho členů EU se hlasování zdrželo.
Fundamentální analýza akcie Tesla
Společnost Tesla za poslední kvartál meziročně zaznamenala drobný růst obratu o 2,3 % na 25,5 miliard dolarů. Přesto jde o nejlepší výsledek v historii společnosti. Když se ovšem podíváme na 12timěsíční vývoj, sledujeme jednoznačně stagnaci. Růst před necelým rokem ztratil jakoukoliv hybnost. Což mimochodem odpovídá zpoždění měnové politiky. Pokud si správně pamatuji, v průběhu růstu úrokových sazeb jsem upozorňoval, že je to tlak na spotřebitele, aby více šetřili. Šetřící spotřebitel si podle mě nekoupí nejdražší značku na trhu.
Provozní výnos meziročně klesl o více jak 7 % na 2,23 miliardy dolarů. Provozní výdaje jsou 2,35 miliardy dolarů a náklady na prodané zboží je ve výši skoro 21 miliard dolarů.
Čistý zisk meziročně dramaticky klesl o více jak 45 % na 1,48 miliardy dolarů. Zisk na akcii tedy představuje 0,42 dolarů. EBITDA meziročně klesla o 1,35 % na 3,5 miliardy dolarů. Volné cash flow na meziroční bázi posílilo o 33,33 % na 1,34 miliardy dolarů.
Price to cash flow akcie Tesla dosahuje 75,5 bodů. Price to free cash flow je extrémně vysokých 488 bodů. Price to earnings akcie Tesla představuje 40,75 bodů. Price to sales je 9,13 bodů. Všechny zmíněné násobky jsou velmi vysoké, což nám říká, že akcie Tesla jsou prismatem těchto ukazatelů drahá. Údaje jsou aktuální k datu 7. října 2024.
Hrubá marže je za poslední kvartál 18 %. Provozní marže je na 8,73 %, čistá marže dosahuje 5,8 %. U marží jde tudíž sledovat postupný pokles. Rentabilita vlastního kapitálu (ROE) je na 21 %. Rentabilita na investovaný kapitál (ROIC) představuje 19 %. „Zisk akcionářů“ je tudíž stále na slušných úrovních. Ukazatel ziskové výnosnosti (earnings yield) však dosahuje pouhých 1,48 %.
Tesla drží v hotovosti přes 15 miliard dolarů, v krátkodobých investicích více jak 16 miliard dolarů. Tudíž v likvidních aktivech má přes 31 miliard dolarů. Čistý dluh je tedy po přidání všech závazků -18,58 miliardy dolarů. To znamená, že přebytek likvidity činí 18,58 miliardy dolarů po potenciálním splacení všech svých závazků.
Technická analýza akcie Tesla
Kurz akcie Tesla je blízko ročních maxim, což jsou ceny kolem 266 dolarů. Zmíněná cena je zároveň klíčovou rezistenční oblastí, kde často docházelo ke kurzovým obratům. Poslední odraz kurzu směrem dolů nastal poměrně nedávno a nyní proto trh směřuje k další úrovni na 233 dolarech. Druhý řečený level už podle mě funguje jako support.
Kurz akcie Tesla není schopen překonat rezistenční oblast již od října 2022. V době růstu úrokových sazeb trh ztratil zcela sílu, což platilo i pro celkový trh. Tesla akcie se z toho nikdy nedokázaly vzpamatovat.
Závěrem: Akcie Tesla budí pochybnosti
Ještě to podle mě není tak dávno, kdy akcie Tesla byly miláčkem investičních davů. Očekávání byla ohromná, sliby od generálního ředitele Elona Muska grandiózní. Jak však říkával Benjamin Graham nebo Jason Zweig, trhy časem vždy vystřízliví vlivem nesplněných slibů. Dochází i k efektu zvaném fait accompli.
Fait accompli je termín, se kterým přišla burzovní legenda André Kostolany. Naučil se jí jako mladý burzián na francouzské burze a ve volném překladu znamená „hotová věc“. Kostolany se snažil vysvětlit, že burzovní svět má svou vlastní logiku a jakmile jsou jistá očekávání naplněna, kurzy reagují opačně, než by laik očekával. Třeba uvedení dříve slibované nové technologie způsobí výprodeje místo kurzového růstu.
Logika spočívá v tom, že v tu chvíli zmizí narativ, na který spousta spekulantů sázela. Nemají tím pádem důvod v trhu setrvávat a hledají tudíž příležitosti zase jinde.
Kolem Tesly roky panovala aura ohromných slibů – alespoň tak jsem to vnímal já a mé okolí. Od plně autonomního řízení až po vyřešení mnohých neduhů souvisejících s bateriemi EV. Něco z toho se splnilo, jiné sliby se ukázaly jako nafouknuté a v dohledné době možná nesplnitelné.
A podle mého názoru je současný stav trhu toho výsledkem. Makroekonomové rádi říkávají, že s nízkou cenou peněz stačí dobré narativy a kurzy na akciovém trhu stoupají. Jakmile je však najednou financování drahé, projeví se to s časovým zpožděním na byznysu společností negativně. Investoři se spekulanty jsou pak podle mého názoru posléze více opatrní (pokud jsou racionální), do čeho svůj kapitál dají.
Myslím si, že Tesla je zajímavý titul, ale potýká se v současnosti s mnoha neduhy a nesplněnými sliby. Elon Musk bude proto muset hodně bojovat, aby dokončil dřívější plány a zároveň byla firma schopna konkurovat stále sílící čínské konkurenci. Díky tomu se třeba dočkáme dalšího růstu. Mějme ale na paměti, že trhy jsou nepředvídatelné a předchozí vývoj nebo zkušenost nemusí být zárukou budoucího vývoje.
- Tato analýza byla vytvořena 7. 10. 2024. Datum publikace analýzy se může lišit. Autor potvrzuje, že v době vytvoření analýzy ve svém portfoliu nedržel akcie dané společnosti.
- Analýza nepracuje s žádnými matematickými modely, na základě kterých by byl predikován pohyb ceny dané akcie. Analýza je založena na technické analýze v kombinaci s rozborem fundamentálních výsledků a je založena čistě na autorových znalostech a schopnostech pracovat s grafy a analyzovat makroekonomické i mikroekonomické údaje.
- Pokud není v analýze řečeno jinak, jedná se zpravidla o krátkodobou předpověď s výhledem na příští 3 měsíce od data vytvoření analýzy. Autor však upozorňuje, že jde čistě jen o odhad, jelikož nelze předem předvídat veškeré faktory, které mohou mít na vývoj ceny analyzované akcie vliv.
- Nejedná se o pravidelnou analýzu a autor nemůže předem zaručit, kdy (a zda vůbec) v budoucnosti dojde k nové analýze na stejný akciový titul, ačkoliv je jeho cílem o jednotlivých akciích informovat opakovaně a reagovat tak na aktuální vývoj.
- LYNX potvrzuje, že autor není v žádném jiném střetu zájmů, který by byl v rozporu s Politikou střetu zájmů společnosti LYNX. Shrnutí Politiky střetu zájmů společnosti LYNX je k dispozici na našem webu zde: Shrnutí Politiky střetů zájmů společnosti LYNX.
- Jaroslav Jarolím: Akcie Tesla v roce 2024: Kdy začít uvažovat o nákupu akcií? (13. 3. 2024); www.lynxbroker.cz/investovani/analyzy/akcie-tydne/akcie-tesla/: „Pro mě osobně se akcie Tesla stávají zajímavé, protože máme něco relevantního, na základě čehož se lze z hodnotového hlediska rozhodovat o investici. Navíc jsou zprávy ohledně sektoru elektromobility dost negativní, a to mám rád. Je to naprostý opak toho, co jsem pociťoval v letech 2016 až 2020. Z kontrariánského hlediska se mi proto jeví celý tento průmysl jako potenciální příležitost. Vše má však svá rizika a nelíbí se mi, že elektromobilita je příliš závislá na jednotlivých státech a nadstátních celcích. Politické agendy podléhají trendům, které se čas od času jednoduše mění.“
O autorovi analýzy:
Jaroslav Jarolím je vystudovaný ekonom, který našel zálibu ve slavných dílech autorů jako je Adam Smith, David Ricardo a John Keynes. Téměř čtyři roky se věnuje technické analýze kapitálových trhů, k čemuž začal později komplementárně využívat i fundamentální analýzu. Zaobírá se ovšem i makroekonomií, a především měnovou politikou. Jedná se totiž o zásadní disciplíny, které jsou třeba pro pochopení celého kontextu finančního trhu.
Na všechna zmíněná témata už Jaroslav roky pravidelně publikuje. Především se snaží své čtenáře v těchto oblastech vzdělávat a poskytnout jim ucelenou myšlenkovou mapu, jak nad celým finančním světem přemýšlet. Osobně totiž preferuje komplexní znalostní základ, díky kterému může každý účastník trhu minimalizovat případná rizika. Jaroslav Jarolím není zaměstnancem společnosti LYNX B.V., ale je jejím externím spolupracovníkem a vytváří především expertní investiční analýzy.
Použité zdroje:
Editorial credit: BoJack / Shutterstock.com
Yahoo Finance: Tesla Q2 earnings miss, but revenue beats (07.10.2024); www.finance.yahoo.com/video/tesla-q2-earnings-miss-revenue-202500085.html
Yahoo Finance: Tesla Risks Doing Something It Hasn’t Done Since Launching the Model S, and It Could Trigger a Big Move in Its Stock (07.10.2024); www.finance.yahoo.com/news/tesla-risks-doing-something-hasnt-084700054.html
Yahoo Finance: Elon Musk predicts Tesla cars will be able to self-drive an entire year on their own (07.10.2024); www.finance.yahoo.com/news/elon-musk-predicts-tesla-cars-121559588.html
Yahoo Finance: Tesla plans $800 million debt sale backed by prime leases, Bloomberg News reports (07.10.2024); www.finance.yahoo.com/news/tesla-plans-800-million-debt-182427920.html
Yahoo Finance: Tesla to Recall 27K Cybertrucks, Discontinues Model 3 Sedan in US (07.10.2024); www.finance.yahoo.com/news/tesla-recall-27k-cybertrucks-discontinues-140200064.html
Yahoo Finance: Tesla Q3 Deliveries Rise Y/Y & Q/Q but Lag Estimates, Shares Fall (07.10.2024); www.finance.yahoo.com/news/elon-musk-predicts-tesla-cars-121559588.html
Seeking Alpha: EU members vote to impose tariffs on China-made electric vehicles (07.10.2024); www.seekingalpha.com/news/4156392-eu-members-vote-to-impose-tariffs-on-china-made-electric-vehicles
Seeking Alpha: Tesla gains amid renewed confidence that Q3 deliveries may match expectations (07.10.2024); www.seekingalpha.com/news/4152062-tesla-gains-amid-renewed-confidence-that-q3-deliveries-may-match-expectations
CME Group: CME FedWatch Tool – Aggregated Meeting Probabilities (07.10.2024);www.cmegroup.com/markets/interest-rates/cme-fedwatch-tool.html
Aktuální růst tržních výnosů po celé délce výnosové křivky. Zdroj: Jaroslav Jarolím, zdroj dat: tradingview.com (7. 10. 2024)
Macro Trends: Tesla Revenue 2010-2024 | TSLA (7. 10. 2024); www.macrotrends.net/stocks/charts/TSLA/tesla/revenue
Macro Trends: Tesla Net Income 2010-2024 | TSLA (7. 10. 2024); www.macrotrends.net/stocks/charts/TSLA/tesla/net-income
Macro Trends: Tesla PE Ratio 2010-2024 | TSLA (7. 10. 2024); www.macrotrends.net/stocks/charts/TSLA/tesla/pe-ratio
Macro Trends: Tesla Profit Margin 2010-2024 | TSLA (7. 10. 2024); www.macrotrends.net/stocks/charts/TSLA/tesla/profit-margins
Přečtěte si také:
Chtěli byste obchodovat na burze? Otevřete si účet prostřednictvím online brokera LYNX. Obchodujte akcie, opce, futures nebo investujte do ETF. A to vše v rámci jednoho investičního účtu. Zjistěte více na: Online broker LYNX