Dotazník spokojenosti zákazníků

Děkujeme, že se s námi podělíte o své zkušenosti se zákaznickým servisem LYNX. Níže naleznete 5 krátkých otázek na vaši spokojenost. Díky vašim odpovědím nám pomůžete zlepšit naše služby pro zákazníky.

Velice děkujeme za vyplnění tohoto dotazníku.

Tým zákaznické podpory LYNX CZ

povinná položka
  • 1. Jaká je Vaše spokojenost se zákaznickou podporou?

  • 2. Byly odpovědi na Vaše otázky úplné a dostačující?

    (10 = maximální známka, 1 = minimální známka)
  • 3. Byl přístup zaměstnance, se kterým jste byli v kontaktu profesionální a přátelský?

  • 4. Jak hodnotíte úroveň znalostí zaměstnance LYNX, se kterým jste byli v kontaktu?

  • 5. Jak je pravděpodobné, že doporučíte LYNX příteli nebo kolegovi?

  • 6. Máte nějaké další připomínky / doporučení?

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Vyplněním svých údajů a kliknutím na tlačítko výše souhlasíte, že LYNX uloží tyto data a může Vás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky kvůli marketingovým účelům. Telefonická komunikace může být nahrávána z důvodů zkvalitňování našich služeb. Souhlasíte se zpracováním vašich údajů dle Prohlášení o ochraně osobních údajů. Odhlásit se můžete kdykoliv na marketing@lynxbroker.cz.