Propojení TWS s platformou Sierra Chart

Platformu LYNX Trading (TWS) je možné přes API rozhraní propojit s dalšími obchodními softwary (Sierra Chart, Ninja Trader, Multi Charts apod.) či s externími knihovnami pro datovou analýzu (Excel, Python).

Tento návod popisuje, jak propojit TWS s platformou Sierra Chart.

Nastavení API v platformě LYNX Trading (TWS)

V platformě TWS na horní liště vyberte možnost Editovat 1 a v ní možnost Globální konfigurace 2 .

1
2
Zobrazte si okno s API 1 a v něm příslušné Nastavení 2, které si prosím upravte podle aktuálního obrázku a potvrďte OK. V podstatě tu jde pouze o to odškrtnout třetí políčko Read-Only API. Ostatní nastavení necháváte stejné.

V dalším kroku klikněte na možnost Zobrazit 1 a v ní vyberte Nastavení 2 . Do řádku Text titulního sloupce 3  napište Interactive Brokers Trader Workstation a potvrďte OK.

1
2
3

Vytvoření připojení v platformě Sierra Chart

Otevřete si platformu Sierra Chart a v kartě Global Settings vyberte Data/Trade Service Settings.

Defaultně tam je tam nastavený hitorický datafeed 1 od Sierry, který bude potřeba změnit na Interactive Brokers. Zároveň, pakliže máte od Sierry koupená ticková data a chcete je využívat, je potřeba v menu Intraday Data Storage Time Unit 2 změnit timeframe na 1 Tick a ujistit se, že je zaškrtlé políčko Allow Support for Sierra Chart Data Feeds 3.

1
2
3
Vaše nastavení by tedy mělo vypadat nějak takto:

1
2
3
4
K menu pro Service změníte pouze Username 1 a Password 2. Vše ostatní je beze změny. Username a Password představují Vaše přihlašovací údaje do platformy LYNX Trading.

Sierru můžete propojit jak na Váš live účet, tak na Váš demo účet (máte-li jej u LYNX vytvořený). Vždy je potřeba zde nadefinovat patřičné údaje (Username a Password) pro připojení buď k live účtu, nebo k sim účtu.

V položce Time Zone 3 si lze změnit časové pásmo. zadáte-li Chicago, budete mít v grafu stejné časy jako má Chicagská burza (ale to s propojením jako takovým vůbec nesouvisí).

Tímto je spojení vytvořeno.

Test správného napojení API

To, že jste skutečně spojeni a získáváte správná data zjistíte tím, že v platformě Sierra Chart uvidíte číslo Vašeho LYNX účtu, spojení na IB a v grafu symbol [M], který oznamuje, že data berete ze Siera Chart feedu (to pouze v případě, že je zaškrtlé políčko Allow Support for Sierra Chart Data Feeds).

Pakliže zkusíte poslat pokyn do platformy Sierra Chart, pokyn se přenese do platfromy LYNX Trading a uvidíte jej v záložce API (a bude i mezi čekajícími pokyny).

Odstranění preventivních API opatření

Při prvním nastavení API, kdy je vše správně podle návodu je možné, že konkrétní pokyn bude ze Sierry přenesen, ale v TWS bude čekat na dalšípotvrzení. To není vždy žádoucí a proto je lepší opatření vypnout.

V LYNX Trading v kartě Global Setting jděte do API a vyberte Preventivní opatření a tam zaškrtněte Obejít preventivní opatření.

Nejčastější dotazy

Jaké instrumenty mohu přes Sierru obchodovat?

– Jakékoliv. Sierra Chart podporuje obchodování forexu, akcií, futures, CFD i opcí.

Musím u Sierry používat ticková data?

Nemusíte, ticková data jsou dobrovolná nadstandardní záležitost. Můžete využívat jen klasický datafeed od Interactive Brokers a Sierru využívat jen jako exekuční platformu kupř. pro obchodování akcií. Důvod, proč v návodu ticková data zmiňujeme, je ten, že Sierra Chart umožňuje jejich velmi kvalitní zpracování, zatímco platforma LYNX Trading ticková data zpracovávat neumí vůbec. Sierra tak tvoří dobý modul, který na TWS napojíte, když ticková data chcete. Z pohledu cena/výkon se jedná o nejlepší platformu na zpracování tickových dat pro retail obchodníky.

Pokud si předplatím reálná data v TWS, uvidím je i v Sierra Chart?

– Ano, jak popisuje předchozí bod, reálná data od IB lze využít, přes rozhraní API se do Sierry protáhnout. Musí být ale real-time, zpožděná data takto využít nelze, protože ty API nepropouští.

Můžu obchodovat přes Sierru na Demu?

– Ano, Sierru si můžete napojit na svůj demo účet u LYNX a posílat pokyny tam.

Lze používat Ninja Trader na Mac OS a LINUX?

– Nelze.

Máte další dotazy?

Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo využijte chat v pravém dolním rohu na webu. Jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 18:00 hodin.

Kontaktujte nás

Martin Bartoš
Martin Bartoš
Senior Account Manager